VERZENDING
Alle pakjes zijn voorzien van een trackingnummer. Zodra het pakje uit ons magazijn is vertrokken, ontvangt u het trackingnummer. Bestellingen die u op weekdagen voor 22u (cet) plaatst, worden in de loop van de dag behandeld en de volgende werkdag geleverd in België en binnen 2 werkdagen in Nederland en Luxemburg. Bestellingen geplaatst op zaterdag, zondag of wettelijke feestdagen worden de eerstvolgende werkdag behandeld. De geschatte levertijd gaat in zodra de bestelling ons magazijn verlaat. ARTUUR biedt gratis verzendingen in België aan. De bestellingen worden vanuit België verzonden. ARTUUR heeft geen controle over de accijnzen/heffingen die mogelijk op het pakje verschuldigd zijn. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om bijkomende kosten voor douane-inklaring te betalen. Het douanebeleid verschilt van land tot land (buiten Europa). Gelieve contact op te nemen met uw lokale douanekantoor voor meer informatie.
RETOUR
Voor bestellingen geplaatst op onze officiële ARTUUR-webshop zijn retourzendingen mogelijk binnen de 8 dagen na ontvangst van de bestelling. Gelieve daarvoor contact op te nemen met onze klantendienst of het product terug te sturen naar
ShopWeDo cvba
Egide Walschaertsstraat 22A
2800 Mechelen – Belgium
Retourzendingen gebeuren op kosten van de klant. We raden u ten zeerste aan om uw pakket te voorzien van een trackingnummer, zodat u precies weet waar uw retourzending zich bevindt. Zodra we uw retourzending hebben ontvangen, stuurt onze klantendienst u een e-mail ter bevestiging. In het onwaarschijnlijke geval dat u een product ontvangt met een defect of een productiefout, zal dat vervangen worden. ARTUUR zal uw kosten vergoeden na controle en nadat we een bewijs van de kost van de retourzending ontvangen hebben. We zullen ook de verzendkosten voor het vervangende product betalen.
We aanvaarden geen retourzending wanneer:
– het product versleten is
– het glas gebroken is
– de horlogekast of het glas krassen vertoont
– de bandjes vuil of versleten zijn
– de batterij einde levensduur is
– er schade is doordat er onzorgvuldig met het horloge werd omgegaan, het niet goed werd onderhouden, ermee werd gezwommen of gedoucht, of door ongelukken of normale slijtage
ARTUUR-HORLOGES ZIJN WATERBESTENDIG, NIET WATERPROOF!
Gelieve contact op te nemen met onze klantendienst voor meer informatie over de waarborgprocedure.
OPGELET:
Cadeaubonnen zijn niet-restitueerbaar en niet-retourneerbaar.